Direktlänk till inlägg 23 december 2011

Jahadå..<3

Av Julia - 23 december 2011 14:37

Herremingud va längesen de va jag blogga! ;) ajja, här kommer iallfall ett inlägg :) igår var jag o shoppade me H o Mamma . Riktigt kul! Jag blev heelt kär i en One Piece, en svart blus o en röd SVEAtröjja! Blev Inge av dem :( meh ska dit nästa vecka så då blire One Piecen, kanske någon av dem andra, får se! Idag har vi pyntat grannen, bakat ''mamma''-bröd - så har min brorsa döpt de till ;) o bakat julgodis, blev; rock'n roll, chokladkola (mina favoriter!), tomteskumsnågonting ;), knäck o nu ska vi nog börja på mintkyssar! Idag åker Andy till sina kusiner i Stockholm o e där över jul, vet inte när han kommer hem, men förhoppningsvis före dagen-före-nyårsafton, för då har jag o Alex tänkt ut lite kul !:) nu kom pappa precis in ovi ''bråkade'' om va vi ska ha till mat. Hade beställt min favorit rätt igår, men då skulle vi ta de idag, men nu vill pappa göra någon jävla pekingröra?? WTF? Ajja ;) imorgon e de julafton o vi ska ut till farmor! Har redan sett de mesta av de jag ska få ;) men är kul. Ändå! :))Krampåer<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 14 december 2011 20:07

Hej! Just nu sitter jag pratar me Andy, Erik o Domino på Skype!:)...

Av Julia - 4 december 2011 18:33

Ojjdå! Nu har de inte blitt av o blogga på ett tag?:O Ajja, igår va de tomtepromenad o fotbollsavslutning! En tolvåring - både från tjej o kille- skulle få ett stipendium för bästa kompisen i laget. O vinna femhundrade kronor! O jag blev den tjejen!...

Av Julia - 26 november 2011 16:27

Idag har jag varit o badat me skeetungar! :) Miina gullungar! De va inte länge Felicia o Lucas släppte mig..:P undra hur många gånger Felicia sa -skaka roumpa! Hahhah, vi bada i 2 timmar ändå vill jag bada mer! ;) just nu sitter Jag o lyssnar på Timb...

Av Julia - 25 november 2011 21:58

Hej, nu har jag Precis kommit hem från en underbar kväll hos Jennie o Tobias! Jävlar va kul vi hade! Vi bakade lite, sen gick vi ner o dansade o dunka musik på JÄVLIGT hög nivå!:D Aja nu har jag snart kollat klart på Criminal Minds o snart börjar Jer...

Av Julia - 25 november 2011 14:25

Hejsan Hej! Idag e de fredag, de betyder kort skoldag! Alltså gick vi bara mella 8.30 till 13.00 :D först hade vi lite mys i klassrummet för de e ju första advent på söndag :) Sen hade vi engelska prov som var riktigt lätt :D efter rasten hade vi idr...

Presentation

ThatGirlYouDoNotKnow!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards